Just Add Wine | Ine Goossens & Ries van der Vlugt

Just Add Wine 

from Nature with Love 

Pure individual wines and winemakers standing up for individuality - call them pure-oldskool-distinctive-soulful and funky wines. Call it natural-Call it artisanal-Call it Organic.

most wanted wines

If you would like an allocation of our most wanted wines, which we hope we will have more of next year, please email us and let us know. We will ensure you get something.

REFERENTIES GASTRONOMIE

read the story online

Wat ambiance en keuken betreft zou een bedrijf als De Graaf van het Hoogveen natuurlijk lid moeten zijn van de Alliance Gastronomique Néerlandaise, het verbond waartoe de meeste toprestaurants behoren. Dat dit tot nu toe niet is gebeurd, heeft misschien te maken met communicatie en presentatie. De mailings bijvoorbeeld van dit restaurant demonstreren een zangerig taalgebruik, waarvan ook ik vaak de kriebels krijg.

read the story online

Er waren deze avond zeven gangen met zeven even voortreffelijke wijnen. Aan de muren hingen kleurenopnamen van geslaagde gerechten, die de culinaire fotograaf van Gourmet had gemaakt.

read the story online

Onze nationale wijnschrijver Hubrecht Duijker overweegt nu zijn volgende standaardwerk aan Piedmonte te wijden. Er werd weer buitengewoon goed gekookt in de Graaf van het Hoogveen. Dat vond ik niet alleen, maar ook mijn buurman Heinz Winkler, de chef-kok van Tantris in München. Heinz heeft drie sterren van de Michelin-gids en behoort daarmee tot de exclusieve groep topkoks als Bocuse, Chapel, Haeberlin en Vergé. Hij kreeg die drie sterren al op 31-jarige leeftijd en was daarmee de jongste kok, die ooit zo hoog scoorde. Heinz was dik tevreden over de prestaties van zijn jonge collega in Noordwijk.

read the story online

Vanuit Zwitserland was Hans Gerd Kübel naar de Lage Landen gekomen. Sinds 10 jaar heeft hij bij Zürich de zalmrokerij Balik. Kübel was 30 jaar acteur en regisseur in het theater. Hij vertolkte zowel Shakespeare, als ook de

read the story online

Heel onopvallend reisde Ine in 1976 mee met een culinair weekend, dat Thomas Lepeltak georganiseerd had in Engeland met Paul Bocuse als gast-kok en in het teken stond van de 50th anniversary of the coronation of Her Majesty Queen Elizabeth II.

read the story online

In april echter begon een bijzonder luxueus ingericht Koetshuis aan zijn tweede leven onder leiding van Ine Droogh-Goossens, ooit de drijvende kracht achter het restaurant De Graaf van het Hoogveen. Het ziet er naar uit dat zij de eigenzinnige strategie van Frisch voortzet. Ine Droogh-Goossens heeft een koers uitgestippeld en lijkt die vastberaden te volgen.

read the story online

De bekroonde mailing, gericht op het bedrijfsleven en potentiële gasten, bestaat uit een aankondiging voor een Kerstdiner met een antwoordkaart. Hierop werd een persoonlijke brief gezonden aan de geïnteresseerde gast met meer informatie. Ine Droogh-Goossens, directeur van 't Koetshuis in Rhenen is erin geslaagd op een uitnemende wijze een prachtig uitgevoerde mailing te verzorgen.

read the story online


  • Just Add Wine
    Ine Goossens & Ries van der Vlugt
    Feiko Clockstraat 139
  • 9665 BH Oude Pekela
  • M +31(0)620198832 Ries
    M +31(0)651416898 Ine

Openingstijden

Service

Verzenden

Via Vinologix in nauwe samenwerking met DPD

doos 12 flessen Vinologix

 

 


 

Op de hoogte blijven

Laat uw e-mailadres achter en ontvang ons laatste nieuws direct in uw mail

Ine wint De Gouden Pen 1990 | Mr.H.A.F.Velu | Adfodirect magazine

Datum: 19-03-1991

De Gouden Pen 1990

Dit jaar wordt voor de derde achtereenvolgende maal De Gouden Pen uitgereikt, een onderscheiding voor de beste direct mail in de horeca. De Gouden Pen is een initiatief van American Express International Inc. en wordt georganiseerd in samenwerking met de Horeca Federatie, het samenwerkingsverband van de ondernemersorganisaties Horeca Nederland en Horecaf. Zowel American Express als de Horeca Federatie willen het gebruik van direct mail door Nederlandse horecabedrijven stimuleren en de kwaliteit van de mailings verder verhogen.

De wedstrijd 'De Gouden Pen' is een uitvloeisel van de reeds bestaande samenwerking tussen American Express en de Horeca Federatie. Aanleiding was de toenemende belangstelling van horeca-ondernemers voor direct mail, onder andere door een aantal succesvolle marketing-seminars van American Express.

In september 1990 is de aankondiging voor De Gouden Pen 1990 verspreid in een oplage van circa 20.000 stuks. Horecabedrijven konden zich voor de wedstrijd inschrijven door het invullen van het deelnameformulier. Dit deelnameformulier moest vóór 24 november 1990 met één of meerdere voorbeelden van de mailing aan het wedstrijdsecretariaat worden gestuurd. De inzendingen zijn beoordeeld door de jury.

Jury

De jury voor De Gouden Pen 1990 bestaat uit: 

mr.H.A.F. Velu, voorzitter van de jury van De Gouden Pen en voorzitter van het Genootschap voor Reclame

mr.M.L.W. Cordesius, directeur Horeca Federatie

R. Deutekom, Hoofdredacteur Misset Horeca

W.H. van Melick, directeur Ogilvy & Mather Direct

R.M.J. Vermeule, director marketing & sales consumer products American Express

Beoordelingscriteria

Krachtens het wedstrijdreglement 1990 mag de jury winnaars aanwijzen in de volgende categorieën:

- maaltijden- en spijzenverstrekker

- logiesverstrekker

- congres- en zalenaccomodatie

- drankenverstrekker

Bij de beoordeling van de inzendingen is de kwaliteit van de totale mailing van doorslaggevende betekenis. Hierbij is gelet op elementen als het niveau van tekst, het aanbod en de (creatieve) uitvoering.

Bovendien is bij de beoordeling rekening gehouden met de bedrijfsgrootte en of men bij de direct mail activiteit een professioneel bureau heeft ingeschakeld. De respons heeft bij de beoordeling geen doorslaggevende rol gespeeld omdat de verschillende percentages in respons geen vergelijkbare grootheden opleveren. Bovendien is respons voor de jury geen 'tastbaar' criterium.

Inzendingen 1990

De jury van De Gouden Pen 1990 toont zich verheugd over  de hoge respons voor De Gouden Pen 1990: er zijn 85 inzendingen binnengekomen, circa 70% meer dan vorig jaar.

De jury meent dat het merendeel van de inzendingen blijk geeft van een grote mate van professionaliteit en creativiteit. Het kwaliteitsniveau in drie van de vier categorieën heeft de jury dan ook doen besluiten naast een eerste prijswinnaar ook een eervolle vermelding toe te kennen. Bovendien zijn in één categorie twee horeca-bedrijven op een gedeelde eerste plaats geëindigd. In de categorie drankenverstrekker was het aantal inzendingen zeer beperkt. De jury heeft dan ook moeten besluiten in deze categorie geen winnaar aan te wijzen, ook gezien de kwaliteit van de inzendingen.

Maaltijden- en spijzenverstrekker

In de categorie maaltijden- en spijzenverstrekker wordt De Gouden Pen 1990 toegekend aan: Ine Droogh-Goossens van 't Koetshuis in Rhenen. 

prachtig uitgevoerde mailing

De bekroonde mailing, gericht op het bedrijfsleven en potentiële gasten, bestaat uit een aankondiging voor een Kerstdiner met een antwoordkaart. Hierop werd een persoonlijke brief gezonden aan de geïnteresseerde gast met meer informatie. Ine Droogh-Goossens, directeur van 't Koetshuis in Rhenen is erin geslaagd op een uitnemende wijze een prachtig uitgevoerde mailing te verzorgen.

Op consequente wijze is de huisstijl toegepast en uitgevoerd. Deze huisstijl past overigens uitstekend bij de sfeer en de kwaliteit die 't Koetshuis uitstraalt. De jury was ook bijzonder te spreken over de tekst van Ine Droogh-Goossens, die goed en aansprekend is geschreven en de nieuwsgierigheid van de toekomstige gast prikkelt.

hoge kwaliteit

De hoge kwaliteit van het totaal van de mailing heeft de jury doen besluiten 't Koetshuis De Gouden Pen 1990 toe te kennen. Het geheel geeft een zeer verzorgde, stijlvolle en verfijnde indruk. Het doel van de mailing, de bedrijfsbekendheid vergroten, is hiermee zeker bereikt.

 

 

  • brief Gouden Pen 1990
  • De Gouden Pen
Auteur: Mr.H.A.F.Velu | Adfodirect magazine